Samen wandelen in een ontspannen tempo is het idee van deze wandelclub. Genieten van bewegen en van elkaars gezelschap, want waar raak je gemakkelijker aan de praat met je buurtgenoten dan tijdens een wandeling. Het groen in het park doet eveneens wonderen, zoals ook de gezelligheid.
Iedere woensdag in juni, juli en augustus wordt er verzameld bij de ingang van het Vroesenpark aan de Stadhoudersweg. Na afloop is er koffie en thee. Nieuwe deelnemers zijn van harte welkom, breng ook gerust geïnteresseerden mee. Deelname is gratis.
Vroesenpark, ingang Stadhoudersweg.
Iedere woensdag in juni, juli en augustus van 17:30 tot 18:30 uur.

